zake kirjoitti:Viikon päästä toteutuu se joidenkin asukkaiden etukäteen pelkäämä asukashäätö. Arvatenkin vastakkain silloin ovat Mira ja Jukka.
Sen näkee sitten...

Nelliski kirjoitti:zake kirjoitti:Viikon päästä toteutuu se joidenkin asukkaiden etukäteen pelkäämä asukashäätö. Arvatenkin vastakkain silloin ovat Mira ja Jukka.
Sen näkee sitten...
Siinä äänestetään ns miinusäänillä niin en usko että Mira siinä välttämättä on, Milla varsinkin hyvä ehdokas Jukan kaveriksi kun on kerännyt viime aikoina somessa vihaajia. Mutta aika arvaamaton äänestystapa.

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:zake kirjoitti:Viikon päästä toteutuu se joidenkin asukkaiden etukäteen pelkäämä asukashäätö. Arvatenkin vastakkain silloin ovat Mira ja Jukka.
Sen näkee sitten...
Siinä äänestetään ns miinusäänillä niin en usko että Mira siinä välttämättä on, Milla varsinkin hyvä ehdokas Jukan kaveriksi kun on kerännyt viime aikoina somessa vihaajia. Mutta aika arvaamaton äänestystapa.
Siis kuka ääänestää ja ketä ,, anteeksi kun olen huonosti informoitu..

lethe kirjoitti:lethe kirjoitti:Siis kuka ääänestää ja ketä ,, anteeksi kun olen huonosti informoitu..Nelliski kirjoitti:Katsojat äänestää sitä asukasta jonka haluavat häätöön.
Tajusin , luulin että isompikin twisti ois ollut kyseessä..

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:lethe kirjoitti:Siis kuka ääänestää ja ketä ,, anteeksi kun olen huonosti informoitu..Nelliski kirjoitti:Katsojat äänestää sitä asukasta jonka haluavat häätöön.
Tajusin , luulin että isompikin twisti ois ollut kyseessä..
No sitten sunnuntaina asukkaat äänestää kumpi niistä kahdesta häädetään. Paljon isompaa twistiä tuonne on vaikea saada ilman että heitetään kaikki ulos ja aletaan alusta uusilla asukkailla tässä kohtaa kautta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa