No vaikka ku kerta kotiin pääsin ja olen täysissä sieluun ja ruumiin voimissa.lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Asukkaita kehotettiin pukeutumaan lämpimästi ja olivat hetken aikaa pihalla, pääsevät sisään mutta Tuula jää vielä mietteliäänä pihalle viltin alle.
Jokos sä tulit Nellisk ottaaan ohjat, koko päivän odotellut että joku jolla sana hallussa tulis..

Nelliski kirjoitti:No vaikka ku kerta kotiin pääsin ja olen täysissä sieluun ja ruumiin voimissa.lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Asukkaita kehotettiin pukeutumaan lämpimästi ja olivat hetken aikaa pihalla, pääsevät sisään mutta Tuula jää vielä mietteliäänä pihalle viltin alle.
Jokos sä tulit Nellisk ottaaan ohjat, koko päivän odotellut että joku jolla sana hallussa tulis..
Päivätehtävä eli parta ja korkkarit on päättynyt. Anu laittaa Hemmin kynsiä.

lethe kirjoitti:Mä uskoin että sulla niin hyvä draaman taju että tästäkin päivästä oisit jotain kivaa kirjoittanut..
Onhan täällä sitä paitsi reippaita päivittäjiä ollu vaikka olin poissa hetken niin hyvissä käsissä ollaan kaik yhdes koos.
Nelliski kirjoitti:Sikarinurkan telkkariin ilmestyy tarjous, savukeaski 2 rahnaa. Kimmo ostaa tietenkin ja Hemmikin aikoo, Mira myös. Krisu ja Jukka pyytävät Hemmiltä lainaan rahnaa koska molemmilla on loppu, Krisu lupaa että jos Jukka saa jäädä niin maksavat molemmat Hemmille kaksi rahnaa ja jos Jukka putoaa niin Krisu maksaa kaikki neljä takasin. Krisulla alkaa velkaa kertymään hyvää tahtia kun on varmaan edelleen talon rankkupurkeista velkaa

Enklu kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Sikarinurkan telkkariin ilmestyy tarjous, savukeaski 2 rahnaa. Kimmo ostaa tietenkin ja Hemmikin aikoo, Mira myös. Krisu ja Jukka pyytävät Hemmiltä lainaan rahnaa koska molemmilla on loppu, Krisu lupaa että jos Jukka saa jäädä niin maksavat molemmat Hemmille kaksi rahnaa ja jos Jukka putoaa niin Krisu maksaa kaikki neljä takasin. Krisulla alkaa velkaa kertymään hyvää tahtia kun on varmaan edelleen talon rankkupurkeista velkaa
Eiku Kimmon ideana päättivät että rankkupurkissa ei voi mennä miinukselle, mutta jos rikkoo sääntöjä, niin sen päivän arvontaan ei voi osallistua. Tupakkadiili olikin reilu, kun Hemmi saa omansa tuplana takaisin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa