Huhupuhe kirjoitti:playtupus kirjoitti:On ollut suhteellisen hiljainen päivä, päätellen tästäkin ketjusta.
Toisaalta koosteista ja fb:stä oon huomannut, et tänne ei oo tällä viikolla päivitetty moniakaan ihan merkittäviä juttuja.
Tän päivän kooste oli huippu! Millan pk-käynti oli hauska, ja pääohjaajan vierailu jännä ja mielenkiintoinen.
Ovat nyt kaupassa. Siis Jukka ja Ville. En katso tälläkään kertaa "livenä" ig:stä, vaan vasta aamulla.
OT
Käytin tänään ekaa kertaa 2 euroa BB:seen tällä kaudella. Ensin äänestin Kimmoa, ku jotkut urpot oli pelastamassa Jukan häätöäänestykseltä, ja nyt panin äänen Tupulle, josko saatais Mira tai Jukka sunnuntaina ulos talosta. Enempää en kyllä nyt laita.
Kun yhtä kameraa katsoo niin toisessahan saattaa mennä tuntikaupalla muita juttuja ohi ja muutenkin sitä on ihan jokaisella viikkoja kun ehtii olla vähemmän katsomassa tai jaksaa vähemmän päivittää.
Nelliski kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:playtupus kirjoitti:On ollut suhteellisen hiljainen päivä, päätellen tästäkin ketjusta.
Toisaalta koosteista ja fb:stä oon huomannut, et tänne ei oo tällä viikolla päivitetty moniakaan ihan merkittäviä juttuja.
Tän päivän kooste oli huippu! Millan pk-käynti oli hauska, ja pääohjaajan vierailu jännä ja mielenkiintoinen.
Ovat nyt kaupassa. Siis Jukka ja Ville. En katso tälläkään kertaa "livenä" ig:stä, vaan vasta aamulla.
OT
Käytin tänään ekaa kertaa 2 euroa BB:seen tällä kaudella. Ensin äänestin Kimmoa, ku jotkut urpot oli pelastamassa Jukan häätöäänestykseltä, ja nyt panin äänen Tupulle, josko saatais Mira tai Jukka sunnuntaina ulos talosta. Enempää en kyllä nyt laita.
Näitä merkittäviä juttuja kannattaa tänne kyllä itse kunkin kirjoitella vaikka jälkikäteen jos niitä jostakin bongailee eikä täällä oleKun yhtä kameraa katsoo niin toisessahan saattaa mennä tuntikaupalla muita juttuja ohi ja muutenkin sitä on ihan jokaisella viikkoja kun ehtii olla vähemmän katsomassa tai jaksaa vähemmän päivittää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 0 vierailijaa