Päivä 33 (3.10.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 33 (3.10.2019)

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 04.10.2019 03:02

Anu ja Hemmi vielä jotain kuiskuttelivat ennen kun kävivät nukkumaan, siivosti vierekkäin. Tai taitaa Hemmin käsi olla peiton alla Anun vatsalla. Kamerat kovasti vaihtuilee ja koittaa saada jotain matskua koosteohjelmaan. Tuotanto :nolo: :nolo:

Kuva
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 04.10.2019 05:58

Huhupuhe kirjoitti:
playtupus kirjoitti:On ollut suhteellisen hiljainen päivä, päätellen tästäkin ketjusta. :tjaa:

Toisaalta koosteista ja fb:stä oon huomannut, et tänne ei oo tällä viikolla päivitetty moniakaan ihan merkittäviä juttuja.

Tän päivän kooste oli huippu! Millan pk-käynti oli hauska, ja pääohjaajan vierailu jännä ja mielenkiintoinen.

Ovat nyt kaupassa. Siis Jukka ja Ville. En katso tälläkään kertaa "livenä" ig:stä, vaan vasta aamulla.

OT
Käytin tänään ekaa kertaa 2 euroa BB:seen tällä kaudella. Ensin äänestin Kimmoa, ku jotkut urpot oli pelastamassa Jukan häätöäänestykseltä, ja nyt panin äänen Tupulle, josko saatais Mira tai Jukka sunnuntaina ulos talosta. Enempää en kyllä nyt laita.

Näitä merkittäviä juttuja kannattaa tänne kyllä itse kunkin kirjoitella vaikka jälkikäteen jos niitä jostakin bongailee eikä täällä ole :peukku: Kun yhtä kameraa katsoo niin toisessahan saattaa mennä tuntikaupalla muita juttuja ohi ja muutenkin sitä on ihan jokaisella viikkoja kun ehtii olla vähemmän katsomassa tai jaksaa vähemmän päivittää.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 04.10.2019 07:39

Nelliski kirjoitti:
Huhupuhe kirjoitti:
playtupus kirjoitti:On ollut suhteellisen hiljainen päivä, päätellen tästäkin ketjusta. :tjaa:

Toisaalta koosteista ja fb:stä oon huomannut, et tänne ei oo tällä viikolla päivitetty moniakaan ihan merkittäviä juttuja.

Tän päivän kooste oli huippu! Millan pk-käynti oli hauska, ja pääohjaajan vierailu jännä ja mielenkiintoinen.

Ovat nyt kaupassa. Siis Jukka ja Ville. En katso tälläkään kertaa "livenä" ig:stä, vaan vasta aamulla.

OT
Käytin tänään ekaa kertaa 2 euroa BB:seen tällä kaudella. Ensin äänestin Kimmoa, ku jotkut urpot oli pelastamassa Jukan häätöäänestykseltä, ja nyt panin äänen Tupulle, josko saatais Mira tai Jukka sunnuntaina ulos talosta. Enempää en kyllä nyt laita.

Näitä merkittäviä juttuja kannattaa tänne kyllä itse kunkin kirjoitella vaikka jälkikäteen jos niitä jostakin bongailee eikä täällä ole :peukku: Kun yhtä kameraa katsoo niin toisessahan saattaa mennä tuntikaupalla muita juttuja ohi ja muutenkin sitä on ihan jokaisella viikkoja kun ehtii olla vähemmän katsomassa tai jaksaa vähemmän päivittää.

Juu, no välillä käynyt mielessä tulla tänne jälkikäteen jotain päivittämään, mut tuntuu tyhmältä päivittää semmosta minkä oon nähnyt koosteesta tai fb:stä jos en oo itse sitä nähnyt 24/7:sta. Lisäks en sit aina oo varma jos onkin mennyt multa ohi vaikka ois täällä mainittukin (tulee luettua välillä silmät ristissä)
Mut itse en ainakaan häiriinny jos tänne vanhojakin juttuja tullaan vatvomaan :naura:
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

Edellinen

Paluu Talossa tapahtuu 2019