Tarina - Ensimmäinen asukas - HÄÄDETTY 29.9.

Keskustelua vuoden 2019 asukkaista

Re: Tarina - Ensimmäinen asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 05.09.2019 00:42

Papunen kirjoitti:Tarinalla on aina ollu jotain syötävää kun mä oon sitä kattonu. Onko se joku pohjaton kaivo? :roll:

On se...syö ihan kokoajan ja eniten
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 06.09.2019 11:23

Tarina kertoi tyyleistään, se oli kissalle ilmeisesti liikaa, sillä se tuli sohvalle makaamaan ja käänsi telkkarin äänet radioksi kotiteatterista :hihihi:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fairbanks81 » 06.09.2019 17:19

playtupus kirjoitti:Tarina kertoi tyyleistään, se oli kissalle ilmeisesti liikaa, sillä se tuli sohvalle makaamaan ja käänsi telkkarin äänet radioksi kotiteatterista :hihihi:

:hihihi: :reps:
"Leave one wolf alive and the sheep are never safe."
fairbanks81
Tokan viikon asukas
Tokan viikon asukas

ViestiKirjoittaja fairbanks81 » 06.09.2019 17:25

Tarinan jatkuva puheripuli ja ylianalysointi on välillä todella raskasta ja rasittavaa kuunneltavaa. :aargh:
Jostain ihme syystä pidän kuitenkin Tarinasta kovasti ja haluaisin hänen pysyvän talossa pitkäänkin, ei oo ainakaan tapetti. :hihihi: :huisku:
Tänään aamulla kuuntelin Tarinan ja Eeviksen analysointikeskustelua viimeyöltä mikä oli itse asiassa aika viihdyttävää. :oops: :D Myös Kevinin ja Tarinan hahmoesitykset eilen oli hauskoja. :naura:
"Leave one wolf alive and the sheep are never safe."
fairbanks81
Tokan viikon asukas
Tokan viikon asukas

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 07.09.2019 20:48

Minä en pidä Narinasta yhtään. Minulle hän ei anna mitään viihdearvoa ärsyttävyydellään. Uskon, että moni vapautuisi talossa kun tämä päällepäsmäri ja rakkauden lähettiläs kotiutuisi muualle BB-talosta. Ville esim. tuo taloon paljon enemmän viihdyttävää "läyhäystä" nurkantaakse :hihihi:
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Risu » 08.09.2019 22:44

Tarinan vegeys loppu ku on taas nälkä ja juustoja tyrkyllä :hihihi: Vai syöks veget juustoja :tjaa: Näistä nykyaja hihhullinneista mitään ymmärrä...
"Ensimmäinen askel hölmöyteen on pitää itseään viisaana."
- Fernando de Rojas -
Risu
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 08.09.2019 23:51

^ Hän on sanonut olevansa vegaani/ish, syö myös esim. kalaa...
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 11.09.2019 12:25

Pitää tulla avautumaan tosta Tarinasta. Rupesin miettiin, että mikä siinä oikein tökkii että mun on todella vaikea sietää sitä.

Se ei oo pelkästään sitä, että puhuu hirveen paljon, koska on tuolla muitakin puheliaita, jotka ei ärsytä samalla tavalla. Eikä kyse voi olla pelkistä mielipiteistä, koska useissa asiakysymyksissä oon luultavasti aika samoilla linjoilla kun Tarina.

Eniten ärsyttää kun se näkee ja käsittelee koko maailmaa omien tunteidensa kautta, oman itsensä kautta. Tärkeintä tuntuu olevan hänen tunteensa, kuinka hän käsittelee niitä, miten ympäristö vaikuttaa hänen tuntemuksiinsa ja tunteisiinsa, ja niitä sitten vatvotaan ja vatvotaan.

Esimerkiksi eilen illalla (10.9.2019): ”Mä haluisin päästä [johtaja-asemaan] tarkkailemaan miltä musta tuntuis olla johtajan roolissa.” Ei siis haluis olla johtaja että auttais tehtävän onnistumisessa vaan siksi että haluis päästä tutkimaan omia tunteita ja tuntemuksiaan.

Eilen sanoi että pelkää menettävänsä yhteyden omaan itseensä ja omiin tunteisiinsa. Huh? :? Tuolla ei kukaan ole niin kiinni itsessään ja omissa tuntemuksissaan ja tunteissaan kuin Tarina! Esimerkiks eilen oli vaikea päästä irti itsestään ja eläytyä tehtävään kun ihmetteli miksi pitäisi olla siivoavinaan, kun kaikki oli jo siivottu. Ei tajunnut että viikkotehtävään kuuluu olla siivoavinaan.

Tietynlainen itsekeskeisyys. On muka olevinaan hyvä kuuntelija mutta aina pitää saada oma sana väliin ja sitten puhutaankin taas Tarinan tunteista ja tuntemuksista, Tarinan kokemuksista ja näkemyksistä. Tuntuu ettei kuuntele tai ainakaan kunnolla kuule muita.

Huomionkipeys ja tietynlainen erikoisuudentavoittelu. On muuttanut nimensä Säde Mariasta Tarina Sadeksi, koska se ilmeisesti paremmin kuvaa hänen erikoista ja suurta persoonaansa. (Vaikka ekana iltana kertoikin että erikoisesta nimestä on kiittäminen hänen äitiään.) Eilen illalla Krisu turhautuneena totes, että Tarina on ihmeellisimpiä ihmisiä ketä on koskaan tavannu ja Tarina hihkui ihastuneena: ”Ihana kuulla että mä oon ihmeellisimpiä ihmisiä mitä oot tavannu!” Se otti sen kehuna ja oman erikoisen persoonansa vahvistamisena ja validitointina.

Silti musta tuntuu, ettei Tarina ole niin kauhean erikoinen, sen näkemykset on aika peruskauraa tietyissä piireissä. Tuntuu, että se väenvängällä haluaa mukautua noiden piirien vallitseviin näkemyksiin, esim. olla muodikkaasti vegaanish – vaikka syö kalaa, voita ja juustoa, eli on siis lakto-ikty-vegetaristi. Tarinasta tulee jotenkin feikki vaikutelma. Jotenkin epävarma.

Tuntuu, että se huonosti tiedostaa omaa käyttäytymistään. Sanoi esihaastattelussa, ettei tykkää ihmisistä jotka ottaa liikaa tilaa, mutta on itse talon suurimpia tilasyöppöjä. Kritisoi auktoriteettiasemaa mutta jatkuvasti – tiedostamattaan? - asettaa itsensä auktoriteetiksi, kun keskusteluissa pistää väliin kommentteja ”aika hienoo”, ”toi oli hyvä pointti”, ”toi oli hienosti sanottu” tms. Tuolla tavalla nostaa itsensä ylimmäksi auktoriteetiksi, jolla on oikeus antaa armollinen hyväksymisleimansa muiden näkemyksille ja sanomisille. Ja sitten perään monisanaisesti ja laveasti tekee selvää omista näkemyksistään.

Reiluuden nimissä sanottakoon, että kun unohtaa oman itsensä hetkeksi niin osaa myös heittäytyä ja olla mukana tehtävissä, esim. tänään oli hyvä capoeira-esityksessä.
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Enklu » 11.09.2019 13:29

Fraulein Gee kirjoitti:Eniten ärsyttää kun se näkee ja käsittelee koko maailmaa omien tunteidensa kautta, oman itsensä kautta. Tärkeintä tuntuu olevan hänen tunteensa, kuinka hän käsittelee niitä, miten ympäristö vaikuttaa hänen tuntemuksiinsa ja tunteisiinsa, ja niitä sitten vatvotaan ja vatvotaan.

Siis tämä! Mua rasittaa todella paljon juurikin tuo piirre.
Enklu
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 11.09.2019 13:54

Enklu kirjoitti:
Fraulein Gee kirjoitti:Eniten ärsyttää kun se näkee ja käsittelee koko maailmaa omien tunteidensa kautta, oman itsensä kautta. Tärkeintä tuntuu olevan hänen tunteensa, kuinka hän käsittelee niitä, miten ympäristö vaikuttaa hänen tuntemuksiinsa ja tunteisiinsa, ja niitä sitten vatvotaan ja vatvotaan.

Siis tämä! Mua rasittaa todella paljon juurikin tuo piirre.

Komppaan molempia edellisiä
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Asukkaat 2019