Miten Levin tapahtumista pitäisi rankaista?

Vuoden 2019 Big Brotheriin liittyvä keskustelu.

Ketä ja miten tapahtumista pitäisi rankaista?

Äänestys päättyi 25.10.2019 07:58

Yksi ulos talosta
3
23%
Kaksi ulos talosta
1
8%
Yksi tai useampi häätöäänestykseen
7
54%
Hassunhauska yhteisrankku esim Villen syntymäpäivien ajaksi
0
Ei ääniä
Joku muu, ehdota itse
0
Ei ääniä
Ei mitään, pojat on poikia
2
15%

Ääniä yhteensä : 13

Re: Miten Levin tapahtumista pitäisi rankaista?

ViestiKirjoittaja playtupus » 24.10.2019 17:00

Olut on oikia nimensä,
Hyvä juoma hurskahille,
Paha paljo juonehille;
Hurskahat ilottelevi,
Hullut tappeloittelevi.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 25.10.2019 16:22

Voi paska.

Kirjotin just pidemmän ja harkitun pölötyksen aiheesta, mutta katosi kyberavaruuteen. :aha:
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 25.10.2019 18:44

Fraulein Gee kirjoitti:Voi paska.

Kirjotin just pidemmän ja harkitun pölötyksen aiheesta, mutta katosi kyberavaruuteen. :aha:

Itaehillintä petti, mutta tekniikka tuli avuksi :aha:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 25.10.2019 19:12

playtupus kirjoitti:
Fraulein Gee kirjoitti:Voi paska.

Itaehillintä petti, mutta tekniikka tuli avuksi :aha:

:naura: :naura:

No itsehillintähän ei pettänyt, koska palasin aiheeseen vasta pari päivää myöhemmin harkittuani asioita. :naura:

Tärkeimmät pointit: me 24/7-katsojatkaan emme nähneet kaikkea mitä tapahtui. Tuotanto näki ja niillä kova dilemma päättää mitä tehdä. Ei voi painaa villaisella.

Krisu ja Jukka äänestykseen vähän nahkapäätös. Kumpikin olis saattanut joutua sinne ihan nimeämispisteillä. Puhumattakaan siitä että väkivaltainen tai uhkaava käytös on normaalisti menolippu... Mutta kun Krisu on "yleisön suosikki", tai ainakin tuottaa paljon matskua ja some-pöhinää, mitä tuotanto haluaa.

Hemmin ja Kimmon rangaistukset... no joo, ihan okei, kai. Vaikka ihmisystävällinen Kevin pitikin plakaatteja ja "ghostaamista" "epäinhimillisenä".

Oikein ettei ollut nimeämisiä, eräänlainen rankku Hemmille (ja Kimmolle, joka ei kai muista Hemmin juonitteluita).

Itse olisin poistanut Krisun talosta ja laittanut Jukan, Kimmon ja Hemmin häätöäänestykseen.

Nyt meni näin ja näillä mennään.

Talossahan nuo vaikuttavat jo päässeen yli koko hommasta je menevän eteenpäin. No, TIP ehkä ei. Ja mua ärsyttää Krisu joka kuittaa koko homman että "mä olin kännissä" ja uhriutuminen että eikö täällä muka viinaa saa juoda? No saa! Kunhan käyttäytyy asiallisesti. (ks. Anu).
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

Edellinen

Paluu Big Brother 2019