BB 2020

Vuoden 2020 Big Brotheriin liittyvä keskustelu

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja Nelliski » 28.11.2020 19:51

Anukka kirjoitti:Timo sano olikos instassa et ehkä onnistuu entisten asukkaiden läsnäolo finaalissa.

Mä oon niin nipo etten oikeen tykkää kyllä ku vaikka uskon että huolehtivat turvavälit yms ni kuitenkin se antaa väärän signaalin että nuo voi kokoontua ku oikeesti kaikki sais kotonaan kattoa finaalin telkusta. Varsinkin jos sinne kaikki on tulossa ni aikamoista reissaamista osalla.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Avatar
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas
 
Viestit: 5284
Liittynyt: 16.02.2019 11:43

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja Anukka » 28.11.2020 20:32

Nelliski kirjoitti:
Anukka kirjoitti:Timo sano olikos instassa et ehkä onnistuu entisten asukkaiden läsnäolo finaalissa.

Mä oon niin nipo etten oikeen tykkää kyllä ku vaikka uskon että huolehtivat turvavälit yms ni kuitenkin se antaa väärän signaalin että nuo voi kokoontua ku oikeesti kaikki sais kotonaan kattoa finaalin telkusta. Varsinkin jos sinne kaikki on tulossa ni aikamoista reissaamista osalla.

Juu oon kyl samaa mieltä tästä.
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1908
Liittynyt: 16.02.2019 00:11

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja lethe » 28.11.2020 21:20

Kävin isossa kaupassa pitkästä aikaa niin mukaan tarttui Tornion Panimon North arctic lager. Ei näkynyt Pale alea eikä Red Alea , olisin mielelläni niitäkin maistanut jos ois näykynyt, ei ole tullut aiemmin etsittyä. Ihan hyvän makuista, vähän turhankin IPA:mainen humalan maku (en ole fani) mutta ei onneks nin voimakas. Yllätyin, että on 5,5% , niinkun muutkin näemmä, osittain selittää miks nousee talossa päähän, itse luullut että nää on keppanoita..
Avatar
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas
 
Viestit: 3488
Liittynyt: 29.03.2019 22:29

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja jagr » 28.11.2020 21:54

Onneksi tää tuska loppuu.sitte kattomaan mm parasta BB.https://www.ruutu.fi/ohjelmat/big-brother-australia
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
Avatar
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas
 
Viestit: 700
Liittynyt: 27.08.2019 08:50

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja lethe » 28.11.2020 21:58

jagr kirjoitti:Onneksi tää tuska loppuu.sitte kattomaan mm parasta BB.https://www.ruutu.fi/ohjelmat/big-brother-australia


Niin kauan kun sut tiennyt aina haukut kausia paskoiksi.:D Mitkä on sit ollut sun lempikausiasi saako kysyä ja ootko ihan varma että ei aika kultaa muistoja?
Avatar
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas
 
Viestit: 3488
Liittynyt: 29.03.2019 22:29

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja jagr » 28.11.2020 22:58

Ai aina`? Esim paras kausi ja Nino:https://youtu.be/jnuL62Yqu4s
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
Avatar
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas
 
Viestit: 700
Liittynyt: 27.08.2019 08:50

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja jagr » 28.11.2020 22:59

[youtube] https://youtu.be/jnuL62Yqu4s[/youtube]
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
Avatar
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas
 
Viestit: 700
Liittynyt: 27.08.2019 08:50

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja jagr » 28.11.2020 23:00

lethe kirjoitti:
jagr kirjoitti:Onneksi tää tuska loppuu.sitte kattomaan mm parasta BB.https://www.ruutu.fi/ohjelmat/big-brother-australia


Niin kauan kun sut tiennyt aina haukut kausia paskoiksi.:D Mitkä on sit ollut sun lempikausiasi saako kysyä ja ootko ihan varma että ei aika kultaa muistoja?

6.12 alkaa mun suosikki BB.Suosittelen tutustumaan.
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
Avatar
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas
 
Viestit: 700
Liittynyt: 27.08.2019 08:50

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja lethe » 28.11.2020 23:25

jagr kirjoitti:
lethe kirjoitti:
jagr kirjoitti:Onneksi tää tuska loppuu.sitte kattomaan mm parasta BB.https://www.ruutu.fi/ohjelmat/big-brother-australia


Niin kauan kun sut tiennyt aina haukut kausia paskoiksi.:D Mitkä on sit ollut sun lempikausiasi saako kysyä ja ootko ihan varma että ei aika kultaa muistoja?

6.12 alkaa mun suosikki BB.Suosittelen tutustumaan.


Et oo pahemmin tykännyt sitten jos jo nyt tiedät että paras.
Avatar
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas
 
Viestit: 3488
Liittynyt: 29.03.2019 22:29

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja Nelliski » 29.11.2020 12:54

No ihan hyvä kausi on minusta ollut, muistuttelen että täällä on erikseen ketjukin minne näitä ajatuksia voi kirjotella jos on paljon sanottavaa :mjoo:

Joku laimeus näissä nelosen kausissa on ollut, ei oo niin rankkaa kun ennen ja varsinkin tänä vuonna meno oli tosi lepsua ja sääntörikkeisiin puututtiin vaan jos niistä saatiin aikaan draamaa. Mutta omasta mielestä esim sitä tekemistä on ollut ihan yhtä vähän kun aina, kyllä nää viikkotehtävät joissa enimmäkseen odotetaan ja maataan on tuttuja jo subin kausilta. Ja musta ainakin tuntuu että päivätehtäviä on nykyään jopa enemmän kun ennen, monesti oli viikonloppuja ihan ilman mitään ohjelmaa entisinä aikoina mutta nykyään ne on poikkeuspäiviä jos ei mitään tehtävää tuu. Silti munkin mielestä tekemistä sais olla jonkun verran enemmän, toisaalta se on juuri toi toimettomuus joka tuo tiettyjä puolia esiin asukkaista ja se kuuluu formaattiin. Itselle suurin viehätys formaatissa on asukkaat ja kyllä mä tarviin niiden kanssa sitä vapaata aikaa paljon koska sillon kuullaan tarinoita, keksitään hupsutuksia ja turhaudutaan. Iso plussa subin kausiin verrattuna on ollut se, että pelit ja leikit on ollu sallittuja - ihan parasta kun noi pelailee jotain.

Ensi kautta odotellessa.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Avatar
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas
 
Viestit: 5284
Liittynyt: 16.02.2019 11:43

Edellinen

Paluu Big Brother 2020

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron