lethe kirjoitti:Tää kyllä meni nyt niin päin vittua että ..
Eikä mennyt. Minä äänestin Miaa tällä kaudella 7 kertaa joista 3 tänään. Finaalissa en aio enää äänestää.
lethe kirjoitti:Tää kyllä meni nyt niin päin vittua että ..

Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Tää kyllä meni nyt niin päin vittua että ..
Eikä mennyt. Minä äänestin Miaa tällä kaudella 7 kertaa joista 3 tänään. Finaalissa en aio enää äänestää.

lethe kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Tää kyllä meni nyt niin päin vittua että ..
ei vaan makuasioita nää näköjään on, itsekin olisin Sallan ja ja Lauran halunnut ulos ennen Miaa silti..
Okei nyt mielipide on lieventynyt reilusti mutta on monta monta lähtenyttä jotka oisin mieluummin ottanut jatkoajalle.
Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Tää kyllä meni nyt niin päin vittua että ..
ei vaan makuasioita nää näköjään on, itsekin olisin Sallan ja ja Lauran halunnut ulos ennen Miaa silti..
Minä oisin halunnu Miikan ulos viikolla 1.Okei nyt mielipide on lieventynyt reilusti mutta on monta monta lähtenyttä jotka oisin mieluummin ottanut jatkoajalle.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa