Ongelmat Ruudun toiminnassa

Tällä alueella puhumme Suomen Big Brotherista.

Ongelmat Ruudun toiminnassa

ViestiKirjoittaja Nelliski » 02.09.2019 06:42

Tänne voitais raportoida jos Ruudun kanssa on isompia tai pienempiä ongelmia niin ei kanssa-Paljuilijoiden tarvitse heti luulla että vika on tietenkin omissa laitteissa.

Itsellä toimi koko eilisillan ihan hyvin, avasin striimin reilusti ennen lähetystä enkä koskenut koko iltana niin lähetys toimi ihan ongelmitta. Sen verran ruuhkaa oli että meni yli yhteen ennen kun sain koneella toisen kameran feedin auki.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

Re: Ongelmat Ruudun toiminnassa

ViestiKirjoittaja playtupus » 02.09.2019 06:45

Minä olin koko illan kirjautuneena sisään, mutta kun ohjelma alkoi, minut heitettiin ulos. En päässyt sisään, enkä pääse vieläkään. Sen sijaan 24/7 kyllä näkyy ilman kirjautumista, sen tajusin vasta kolmannella mainoskatkolla eilen.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 02.09.2019 06:50

playtupus kirjoitti:Minä olin koko illan kirjautuneena sisään, mutta kun ohjelma alkoi, minut heitettiin ulos. En päässyt sisään, enkä pääse vieläkään. Sen sijaan 24/7 kyllä näkyy ilman kirjautumista, sen tajusin vasta kolmannella mainoskatkolla eilen.

Joo se eilen uutisoitiinkin että 24/7 oli avattu kaikille koska tuota kirjautumisongelmaa oli laajasti, sen piti kyllä olla nopeasti korjattu mutta ei sitten jos et vieläkään pääse kirjautumaan.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Hekku » 02.09.2019 08:23

Nelliski kirjoitti:
playtupus kirjoitti:Minä olin koko illan kirjautuneena sisään, mutta kun ohjelma alkoi, minut heitettiin ulos. En päässyt sisään, enkä pääse vieläkään. Sen sijaan 24/7 kyllä näkyy ilman kirjautumista, sen tajusin vasta kolmannella mainoskatkolla eilen.

Joo se eilen uutisoitiinkin että 24/7 oli avattu kaikille koska tuota kirjautumisongelmaa oli laajasti, sen piti kyllä olla nopeasti korjattu mutta ei sitten jos et vieläkään pääse kirjautumaan.

Mikä on 24/7 :geek: mistä sen löytää :shock:
Hekku
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 02.09.2019 08:32

Hekku kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:

Mikä on 24/7 :geek: mistä sen löytää :shock:

No Ruudusta tietty, oomme pysyneet aiheessa tässä ketjussa :hihihi: http://www.ruutu.fi
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kitty » 02.09.2019 08:42

24/7 päällä ilman kirjautumista vieläkin. Katsotaanpas milloin lähetys katkee ja vaatii kirjautumista ja sit kiljuen panikoiden yritän saada äkkii tungettuu tunnuksia että pääsee äkkii jatkamaan kyttäämistä.
kitty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä

ViestiKirjoittaja Risu » 02.09.2019 08:44

Yhyyy nyt loppu ilmanen ruutu+
"Ensimmäinen askel hölmöyteen on pitää itseään viisaana."
- Fernando de Rojas -
Risu
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Hekku » 02.09.2019 08:52

Nyt pimeni kakkoskamera - Ruutu+ tuumas että lähetys keskeytetty kun kanavaa katsotaan muualla tms. Eli ei ilmeisesti voi kattoa kahta kameraa yhtäaikaa :aha:
Hekku
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 02.09.2019 08:56

Ai mulla pätkäs kanssa niin oisko se johtunut juuri tosta että vaatii nyt kirjautumisen kun ajallisesti sopii yhteen. Eilen katsoin molempia kameroita samaan aikaan ihan ongelmitta ja katsottiin lapsen kanssa myös eri verkoissa eikä ollut ongelmia.
Nelliski

ViestiKirjoittaja paskanpuhuja » 02.09.2019 08:58

Täytyy sanoa että tää ruutu on kyllä surkea esitys neloselta, vittu ei pääse kirjautumaan tietokoneella, elisaviihteen kautta pääsin vielä eilen hyvin kirjautumaan sisään, mutta sekin herjaa tänään, ainoa millä pääsen sisään kirjautumaan on jostain syystä tabletti, jumalauta saisvat laittaa hommat kuntoon, hermothan tässä menee.
paskanpuhuja
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä

Seuraava

Paluu Big Brother Suomi