Finaali äänestys!

Tällä alueella puhumme Suomen Big Brotherista.

Kenen haluat voittavan BB:n 2022

Äänestys päättyi 28.11.2022 00:14

Laura
3
33%
Miikka
0
Ei ääniä
Mia
0
Ei ääniä
Reeo
6
67%

Ääniä yhteensä : 9

Re: Finaali äänestys!

ViestiKirjoittaja hard » 27.11.2022 02:57

Lauran suosio on mulle mysteeri, esim. Mia ois paljon mielenkiintoisempi ja värikkäämpi asukas mutta kannatus on lähes nolla... en vaan ymmärrä. (Ei mulla mitään erityistä Lauraa vastaan ole, lähinnä on jotenkin tylsä asukas). Mut jokaisella oma suosikki, se tän ohjelman kutkuttava idea on. :huisku:
Minusta tuntuu aina, että joko pitää elää metsässä, taikka suuressa kaupungissa. - Jean Sibelius
hard
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.11.2022 18:06

hard kirjoitti:Lauran suosio on mulle mysteeri, esim. Mia ois paljon mielenkiintoisempi ja värikkäämpi asukas mutta kannatus on lähes nolla... en vaan ymmärrä. (Ei mulla mitään erityistä Lauraa vastaan ole, lähinnä on jotenkin tylsä asukas). Mut jokaisella oma suosikki, se tän ohjelman kutkuttava idea on. :huisku:

Samoilla linjoilla. Tottakait kaikki saa kannattaa ketä haluaa ja pitääkin ja ilman perustelujakin. Kyse enemmänkin siitä että ihmetyttää miten Laura on NIIN suosittu kun tuntuu olevan, yleensä Lauran tyyliset asukkaat eivät niiin paljoa ole suosiota saaneet aikaisemmilla kausilla. Ilmeisesti sitten moni samaistuu tai resonoi Lauraan tavalla jota en ymmärrä.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja hard » 27.11.2022 21:36

Parisen tuntia enää ja voittaja on selvillä. Veikkaan, että kisa käydään Reeon ja Lauran välillä ja jompi kumpi voittaa pienellä erolla. Saa nähdä, miten käy, kuinka pieleen mun ennustus menee. :hihihi:
Minusta tuntuu aina, että joko pitää elää metsässä, taikka suuressa kaupungissa. - Jean Sibelius
hard
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

Edellinen

Paluu Big Brother Suomi