Aki, Lasse ,Taavi ja Samir olis tällä hetkellä häädössä 

lethe kirjoitti:Aika jännä äänestys kyllä tulossa, Samir ja Taavi nyt ainakin siellä ja ilmeisesti Anssi ja Lassekin. Näköjään BB:n sivuilla tietoa että tuo iltapäivän arvaus oli viimenen. Mielenkiintoinen tosiaan.

lethe kirjoitti:lethe kirjoitti:Aika jännä äänestys kyllä tulossa, Samir ja Taavi nyt ainakin siellä ja ilmeisesti Anssi ja Lassekin. Näköjään BB:n sivuilla tietoa että tuo iltapäivän arvaus oli viimenen. Mielenkiintoinen tosiaan.
Jos näin siis käy ei todellakaan mun unelmanelikko häätöön. Olisin oikeastaan ton kärkikolmikon ennemmin nähnyt siellä mutta eipä tällä nyt niin väliä enää näin lähellä loppua. Jännä äänestys tulee todellakin eka kertaa tällä kaudella ja saa nähdä oikeasti miten nuo prosentit menee kun on pelkästään isoja nimiä häädössä eivätkä pääse turvaan kun se vääristää aina vähän häätöjä. Pidän Samiriakin isona nimenä koska kellään ei tunnu pahaa sanottavaa olevan ja tehtävissä loistaa, itse pidän tylsänä vaikka ok asukas on.

lethe kirjoitti:Sitähän itsekin tarkoitin , että kuuluu olla tuolla tavallaan mutta itse en tykkää..
En kuitenkaan pahimpana vastuksena Jassule pidä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa