Kauppatehtävä! Television tekemistä televisio-ohjelman sisällä – katsojaäänestys ratkaisee asukkaiden kauppabujetin
https://www.bigbrother.fi/uutiset/television-tekemista-televisio-ohjelman-sisalla-katsojaaanestys-ratkaisee-asukkaiden-kauppabujetin

playtupus kirjoitti:Tää on ollut ihan hauskaa seurattavaa. Eläimistä en pitänyt.

playtupus kirjoitti:Oon tykännyt Miikan suorituksista, ainakin uutisissa ja tässä deittiohjelmassa. Marttyyri-Miikka.
. Parhaita ollut kyllä tässä tehtävässä, Myös Laura ja Heidi ollut ihan ok ehkä Millu ja Sallakin ajoittain.
lethe kirjoitti:playtupus kirjoitti:Oon tykännyt Miikan suorituksista, ainakin uutisissa ja tässä deittiohjelmassa. Marttyyri-Miikka.
Alat selvästi lämpenemään Miikalle, kohta sun sun suurin suosikkis. Parhaita ollut kyllä tässä tehtävässä, Myös Laura ja Heidi ollut ihan ok ehkä Millu ja Sallakin ajoittain.

IleTku kirjoitti:lethe kirjoitti:playtupus kirjoitti:Oon tykännyt Miikan suorituksista, ainakin uutisissa ja tässä deittiohjelmassa. Marttyyri-Miikka.
Alat selvästi lämpenemään Miikalle, kohta sun sun suurin suosikkis. Parhaita ollut kyllä tässä tehtävässä, Myös Laura ja Heidi ollut ihan ok ehkä Millu ja Sallakin ajoittain.
Miikasta ei tule koskaan mun suosikkia, ainakin pitää paljon vielä tapahtua!![]()
![]()

Hekku kirjoitti:Tuleeko vielä yks näytös ?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa