Värejä on ja avaruutta ainakin.

lesmi kirjoitti:Tykkään tosi paljon ja nimenomaan tosta avaruudesta. Kultainen kylppä nyt ei mun makuun ole. Sauna tosi jees vaik pienen oloinen.

playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:Tykkään tosi paljon ja nimenomaan tosta avaruudesta. Kultainen kylppä nyt ei mun makuun ole. Sauna tosi jees vaik pienen oloinen.
Mitä ovat kivet suihkussa?

lethe kirjoitti:Niin olihan se edellinen aika sokkeiloinen ja erilainen, tämä ehkä perinteisemmän mallinen ja parempi kuvaamisenkin kannalta. En sitten tiedä miksi näiden pitää olla niin värikkäitä.

lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:Tykkään tosi paljon ja nimenomaan tosta avaruudesta. Kultainen kylppä nyt ei mun makuun ole. Sauna tosi jees vaik pienen oloinen.
Juu en haluais mennä aamusuihkuun kivien pälle...ehkä puutarhakengät jalassa

playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:Tykkään tosi paljon ja nimenomaan tosta avaruudesta. Kultainen kylppä nyt ei mun makuun ole. Sauna tosi jees vaik pienen oloinen.
Onneks meillä aina suihkitaan puutarhakengät jalassa.

lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:Tykkään tosi paljon ja nimenomaan tosta avaruudesta. Kultainen kylppä nyt ei mun makuun ole. Sauna tosi jees vaik pienen oloinen.
Onneks meillä aina suihkitaan puutarhakengät jalassa.
Onks teil ja kivet?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa