1. Viikkotehtävä

Keskustelua vuoden 2020 tehtävistä

Re: 1. Viikkotehtävä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 10.09.2020 19:06

Mun mielestä mökin puolella tehtävä oli itse asiassa ihan ok, siihen kuulu se valvominen ja radion kyttääminen mikä oli varmasti rasittavaa ja samoin se, että piti pysyä ilosena ja positiivisena. Tehtävän jälkeen sitten valittivat.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja LeeLia » 10.09.2020 19:12

Nelliski kirjoitti:Mun mielestä mökin puolella tehtävä oli itse asiassa ihan ok, siihen kuulu se valvominen ja radion kyttääminen mikä oli varmasti rasittavaa ja samoin se, että piti pysyä ilosena ja positiivisena. Tehtävän jälkeen sitten valittivat.

Se olikin. Ehkäpä talon puolelle ois toivonut vastaavaa. Aika vähän ovat joutuneet pyörää pyörittämään.
Kaukaa viisas ja läheltä helevetin hyvännäköinnen
LeeLia
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja lethe » 10.09.2020 19:15

Nelliski kirjoitti:Mun mielestä mökin puolella tehtävä oli itse asiassa ihan ok, siihen kuulu se valvominen ja radion kyttääminen mikä oli varmasti rasittavaa ja samoin se, että piti pysyä ilosena ja positiivisena. Tehtävän jälkeen sitten valittivat.

Unohdin valvomisen totta , mutta silti samaa mieltä, sen verran lievennän että varmasti huonompiakin ollut :D
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 10.09.2020 19:23

LeeLia kirjoitti:

Se olikin. Ehkäpä talon puolelle ois toivonut vastaavaa. Aika vähän ovat joutuneet pyörää pyörittämään.

Joo talon puolella päästiin naurettavan helpolla mutta silti heillä itsellään on se mielikuva että he teki tehtävässä raskaan työn :naura: Mikä on varmaan tarkotuskin.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski

ViestiKirjoittaja LeeLia » 10.09.2020 19:28

Juu siis lähtökohtaisesti tuon kahtiajaon tarkoitus on ajatella et toisilla on huonommin/ paremmin. Epää se on kuitenkin :D
Kaukaa viisas ja läheltä helevetin hyvännäköinnen
LeeLia
Moderaattori
Moderaattori

Edellinen

Paluu Tehtävät 2020