Jänkäjoonas kirjoitti:Marko ja Timo olivat hyviä rooleissaan. Itse äänestäisin Markoa, koska Marko on tai olisi hyvä ja hauska myös huutokaupassa Arttua ja Olli-Pekkaa vastaan
En niin tykännyt Markon esiintymisestä , lyhytkin oli mutta ihan ok ..
Jänkäjoonas kirjoitti:Marko ja Timo olivat hyviä rooleissaan. Itse äänestäisin Markoa, koska Marko on tai olisi hyvä ja hauska myös huutokaupassa Arttua ja Olli-Pekkaa vastaan

Jänkäjoonas kirjoitti:Nyt kyllä pitää Viliä puolustaa. Paula oli heittämässä kanajauhelihan roskiin kun päiväys on vanhentunut pari päivää. Vili puuttui tilanteeseen ja sanoi syövänsä sen yksin. Paistoi jauhelihat ja Markon kanssa teki sörsselit.. nyt siellä Paula ensimmäisten joukossa vetämässä Vilin tekemät sapuskat.. Vilille myös plussat siitä etten ainakaan minä kuullut mitään kuittailua häneltä.

lethe kirjoitti:Mä oon miettinyt miksi kaikki "läyhäämiset" menee aina ohi , varmaan sen takia kun en yleensä tykkää katsoa niitä ihmisiä jotka läyhää. Paula ja Ella dc2 kello 15:25 .. onhan tää nyt aika katkeraa ja vainoharhaista tilitystä molemmilta..
Tai tiedän.. käännän nykyisin kanavaa kun Ella, Arttu tai Paula on jossain.. voi minua 

en koski pitkällä tikullakaan! 

IleTku kirjoitti:Henkilö kohtaisesti en ymmärrä mitä toi Arttu näkee Ellassa??![]()
![]()
Itse kierrän kaukaa Ellan kaltaiset henkilöt,en koski pitkällä tikullakaan!
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa