BB 2020

Vuoden 2020 Big Brotheriin liittyvä keskustelu

Re: BB 2020

ViestiKirjoittaja lethe » 19.11.2020 22:02

Nelliski kirjoitti:Samoja mietteitä kun edellä että ihan hyvä kausi ollut mutta turhan lepsua, ruuvia ei kiristetty missään vaiheessa vaan sen sijaan sitä löysättiin pitkin kautta. Varsinkin nuo jotka ei mökkielämää kokeilleet on eläneet kyllä niin kermapeppuisen kauden ettei paremmasta väliä.

Harmillisen vähän oon ehtinyt viime viikot seuraamaan.

Vähän on ollut ikävä kyllä palstan aktiivisinta ja parhainta päivittäjää, mutta ehkä jotain hyvää siinä että muutkin aktivoituu enempi siihen .. Toivottavasti näyt vielä vikalla viikolla :D
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 19.11.2020 22:06

lethe kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:Samoja mietteitä kun edellä että ihan hyvä kausi ollut mutta turhan lepsua, ruuvia ei kiristetty missään vaiheessa vaan sen sijaan sitä löysättiin pitkin kautta. Varsinkin nuo jotka ei mökkielämää kokeilleet on eläneet kyllä niin kermapeppuisen kauden ettei paremmasta väliä.

Harmillisen vähän oon ehtinyt viime viikot seuraamaan.

Vähän on ollut ikävä kyllä palstan aktiivisinta ja parhainta päivittäjää, mutta ehkä jotain hyvää siinä että muutkin aktivoituu enempi siihen .. Toivottavasti näyt vielä vikalla viikolla :D

No töiden lomassa on hankala päivittää ja ollu viikonloputkin kiireisiä nyt mutta yritän.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 19.11.2020 22:07

Juu tohon Lethen kirjoitukseen parhaasta päivittäjästä..
Mä oon kaivannut ja Nellin päivityksiä paljon,niitä on niin kiva lukea ja selvää tekstiä.
Olen huomannut että itse osaan vaan kirjoittaa yhden lauseen päivityksiä hyvin töksähtelevästi, ja sorrun usein negaan :aha: siitä sorry kaikille.
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 19.11.2020 22:15

Lyhyesti mäkin mut pääasia et päivittäjiä on.
On liian hiljaista ollut, harmi sille.
Nelli on kyl huippu!
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 19.11.2020 22:18

Anukka kirjoitti:Lyhyesti mäkin mut pääasia et päivittäjiä on.
Nelli on kyl huippu!

Hyvin oon ite pysynyt kärryssä niinäkin päivinä kun en ehi katsomaan ja päivittäjille kiitos siitä :huisku:
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski

ViestiKirjoittaja Hekku » 19.11.2020 22:19

Nelli on kyl huippu!

Ei me pärjättäs ilman Nelliä, Nelli on ihan huippu
Hekku
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 19.11.2020 22:20

Nelliski kirjoitti:
Nelli on kyl huippu!

Hyvin oon ite pysynyt kärryssä niinäkin päivinä kun en ehi katsomaan ja päivittäjille kiitos siitä :huisku:

Viime päivinä oon ollut ihan väsykoomassa mut se on tää nyt tätä.
Ja kiitos :hali:
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lethe » 19.11.2020 22:35

Tietynlainen kisaväsymys on kyllä itsellänikin, tämä viikkotehtävähän oli parhaimmasta päästä tällä kaudella,mutta oisko ollut parempi alkukaudella kun asukkaatkaan ei ois olleet noin leipääntyneitä..

Niin mutta sitten joku tylsä viikkotehtävä olis ollut vielä tylsempi, ehkä tää oli ihan oikea aika tälle ..Anteeksi kun väittelen itseni kanssa :D
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 19.11.2020 22:47

Omasta puolesta kanssa kiitän päivittäjiä, vaikkei ole Nelliskin veroista. Harmillista kun ei kaikille oo tuota kirjoittamisen lahjaa suotu. Itsellä taas niin vähän aikaa vahdata 24/7, tuntuu et aina ku katson niin ei mitään tapahdu tai sit en vaan tajua mitä tapahtuu :naura: Ja mun katsomiset on kanssa monesti sitä et makaan aamupäivästä koomassa 2 h sohvalla ja sit saatan vähän nukkua ennen kun lähden iltavuoroon. Tai teen samalla kotitöitä, koska ne on kaikki mun harteilla. Ja muut ajat menee lapsen kanssa. Siis haluaisin kyllä päivitellä mut ei vaan oo resursseja. :cry:

Pitkälti samaa mieltä kaudesta mitä tässä jo muut sanoneet. Viime kaudesta pidin enemmän. Tekijöitä, siis tuotannon porukkaa vois pistää uusiks. Ei haittaisi ku tulis klassikkoviikkotehtäviä uudestaan ens kaudella. Alkukaudesta jotenkin innostuin kovasti ku oli heti se mun toivoma kahtiajako ja valehäätö, mut mihin on jäänyt muut isot twistit? Toi asukkaiden häätö nyt sunnuntaina on tosi jees, siitä pisteet.

Miinusta vielä tosta perjantain fanicornerista. :face: Siis studiovieraat vielä menee mut ne etäyhteysfanit. Ei mua kiinnosta mitä ne randomit on mieltä! Ois mieluummin vaikka yks vanha BB-asukas vanhoilta kausilta vieraana.
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja hard » 20.11.2020 00:28

Huhupuhe kirjoitti:Miinusta vielä tosta perjantain fanicornerista. :face: Siis studiovieraat vielä menee mut ne etäyhteysfanit. Ei mua kiinnosta mitä ne randomit on mieltä! Ois mieluummin vaikka yks vanha BB-asukas vanhoilta kausilta vieraana.

Fanicornerin vois jättää pois seuraavalta kaudelta kokonaan. Ärsyttää, kun yleensä samaan lähetykseen on ollut leivottu joku yllätys asukkaille tms. niin on ollut pakko katsoa ainakin osittain sitä fanijuttua. Ens kaudella yllätykset tai taloyhteydet ennen fanicorneria, että voi sit lopettaa koosteen katsomisen siinä kohtaa :anukka:
Minusta tuntuu aina, että joko pitää elää metsässä, taikka suuressa kaupungissa. - Jean Sibelius
hard
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Big Brother 2020