Omasta puolesta kanssa kiitän päivittäjiä, vaikkei ole Nelliskin veroista. Harmillista kun ei kaikille oo tuota kirjoittamisen lahjaa suotu. Itsellä taas niin vähän aikaa vahdata 24/7, tuntuu et aina ku katson niin ei mitään tapahdu tai sit en vaan tajua mitä tapahtuu

Ja mun katsomiset on kanssa monesti sitä et makaan aamupäivästä koomassa 2 h sohvalla ja sit saatan vähän nukkua ennen kun lähden iltavuoroon. Tai teen samalla kotitöitä, koska ne on kaikki mun harteilla. Ja muut ajat menee lapsen kanssa. Siis haluaisin kyllä päivitellä mut ei vaan oo resursseja.
Pitkälti samaa mieltä kaudesta mitä tässä jo muut sanoneet. Viime kaudesta pidin enemmän. Tekijöitä, siis tuotannon porukkaa vois pistää uusiks. Ei haittaisi ku tulis klassikkoviikkotehtäviä uudestaan ens kaudella. Alkukaudesta jotenkin innostuin kovasti ku oli heti se mun toivoma kahtiajako ja valehäätö, mut mihin on jäänyt muut isot twistit? Toi asukkaiden häätö nyt sunnuntaina on tosi jees, siitä pisteet.
Miinusta vielä tosta perjantain fanicornerista.

Siis studiovieraat vielä menee mut ne etäyhteysfanit. Ei mua kiinnosta mitä ne randomit on mieltä! Ois mieluummin vaikka yks vanha BB-asukas vanhoilta kausilta vieraana.