Artun anti taloon tiivistettynä:
Vittu vittu vittu viinaaaaa vittu

Mulla meni tällä viikolla oikeesti kuppi nurin, juonittelun salliminen vei fiiliksen lopullisesti ja loi niin vahvan negatiivisen pyörteen ettei kiinnostanut katsoo.

playtupus kirjoitti:Talossa on kyllä aika kummallista menoa välillä. Ja joka vuosi samaa. Nytkin säännöissä 10 käskystä ensimmäinen sanoo:
Tottele Big Brotheria silti esimerkiksi kokoontukaa sohvalla ei johda aina siihen että väki kokoontuisi sohvalle ilman uusia käskyjä.

Huhupuhe kirjoitti:Siis kauhee miten vähän on kautta jäljellä
Kamalaa! Nyt menee loppuaika surkutelles ku tää loppuu kohtatoisaalta kivaa on se, ku saa sit mennä vapaapäivinä aikasin nukkumaan, ja sitä mä odotan kyllä innolla
Vastahan se oli ihan alussa! Mut saapa tosiaan nukkua eikä tarvii ennen töitä epätoivosena kelata että mitä ne yöllä hassutteli.
Nelliski kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:Siis kauhee miten vähän on kautta jäljellä
Kamalaa! Nyt menee loppuaika surkutelles ku tää loppuu kohtatoisaalta kivaa on se, ku saa sit mennä vapaapäivinä aikasin nukkumaan, ja sitä mä odotan kyllä innolla
Mua surettaa aina ku Ruudussa katsoo sitä 24/7 kohdalla olevaa palkkia joka on ihan lopussa joVastahan se oli ihan alussa! Mut saapa tosiaan nukkua eikä tarvii ennen töitä epätoivosena kelata että mitä ne yöllä hassutteli.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa