Viikko 1: Rahnan pohjimmainen

Keskustelua vuoden 2019 tehtävistä

Re: Viikko 1: Rahnan pohjimmainen

ViestiKirjoittaja Enklu » 03.09.2019 23:44

Papunen kirjoitti:Myönnettäköön, on toi ollu ihan viihdyttävää kun noi epäilee kaikkia muita kun itteään mutta tavallaan mä myös oisin toivonu että ne ois saanu vähemmän viikkobudjettia... Vähemmällä ruoalla ne ei elelekään enää kuin herran kukkarossa ja sitä kautta tulee myös esiin asukkaiden negapuolet.
Nyt niistä ei niitä negapuolia näy juurikaan kun ne saa ruokaa just sillon kun haluaa ja muutenkin on vaan tommosta röhnötystä ja paskan jauhamista...

Ne on ollu tuolla kolme päivää, ni aika harvasta tulee kaikki puolet esiin siinä ajassa. Kyllä niillä jotkut tehtävät epäonnistuu vielä ni kurjia aikojakin tulee. Onnistuneesta tehtävästä pitääkin palkita, ku ei niitä kiinnosta muuten tehdä niitä.
Enklu
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 03.09.2019 23:49

Ehkä hei rankkoja juttuja tulee, eka viikko vasta..
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 04.09.2019 06:08

Joo nimenomaan rankkaa on edessä vaikka ne onnistuis joka tehtävässä ja vaikka se rankkuus kuuluu formaattiin niin kyllä mä itse toivoisin että se pysyy aika minimissä esim sen suhteen että noilla ei ole ruokaa, en oo ikinä ymmärtäny miten se on viihdettä että kymmenen ihmistä makaa väsyneenä ja nälkäsenä ilman energiaa odottaen vartin tehtävää ja nukkuunmenoa :aha: Mutta viihteensä toki kullakin ja eiköhän tääkin kausi tuu tarjoomaan myös tuota.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 04.09.2019 06:57

Ei kai se nälkäisyys ole oleellista viihteen kannalta, minusta tuntuu enemmänkin niin että jos on kerrottu että saatte ruokaa tiettynä aikana ja sitten joku syö kaiken heti niin ei siitä tällaisessa formaatissa pidä palkita sillä että tuodaan ruokaa kuitenkin :tjaa:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja playtupus » 04.09.2019 06:59

Minua ihmetyttää se että siinä tehtävänannossa sanottiin kun lukivat ääneen että astiaa ei saa piilottaa, mutta asukkaat puhuivat keskenään peittämisestä, se kävi koosteessakin selväksi kun sitä toistelivat. Sen seurauksena minäkin menin halpaan mitä itse asiassa oli kerrottu kun sitä tehtävänantoa ei kirjallisena löydy nettisivultakaan. :aha:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 04.09.2019 07:02

playtupus kirjoitti:Minua ihmetyttää se että siinä tehtävänannossa sanottiin kun lukivat ääneen että astiaa ei saa piilottaa, mutta asukkaat puhuivat keskenään peittämisestä, se kävi koosteessakin selväksi kun sitä toistelivat. Sen seurauksena minäkin menin halpaan mitä itse asiassa oli kerrottu kun sitä tehtävänantoa ei kirjallisena löydy nettisivultakaan. :aha:

Mä luulen että ne sekotti sen siihen kun itse ohjelman säännöissä varmaan edelleen kielletään kameroiden peittäminen :naura:
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 04.09.2019 07:03

playtupus kirjoitti:Ei kai se nälkäisyys ole oleellista viihteen kannalta, minusta tuntuu enemmänkin niin että jos on kerrottu että saatte ruokaa tiettynä aikana ja sitten joku syö kaiken heti niin ei siitä tällaisessa formaatissa pidä palkita sillä että tuodaan ruokaa kuitenkin :tjaa:

No ei tietenkään mutta mä veikkaan että vaikka niiden tehtävä onnistuu niin ne ei viikkoa syö yhtä yltäkylläisesti kun mitä tän ekan viikon koska ne haluaa joka tapauksessa ostaa budjetillaan muutakin kun perus ruokatarpeita. Että kyllä se nälkävalitus on tulossa kävi miten vaan ja ite en sitä odota yhtään innolla.
Nelliski

ViestiKirjoittaja playtupus » 04.09.2019 07:03

Nelliski kirjoitti:
playtupus kirjoitti:Minua ihmetyttää se että siinä tehtävänannossa sanottiin kun lukivat ääneen että astiaa ei saa piilottaa, mutta asukkaat puhuivat keskenään peittämisestä, se kävi koosteessakin selväksi kun sitä toistelivat. Sen seurauksena minäkin menin halpaan mitä itse asiassa oli kerrottu kun sitä tehtävänantoa ei kirjallisena löydy nettisivultakaan. :aha:

Mä luulen että ne sekotti sen siihen kun itse ohjelman säännöissä varmaan edelleen kielletään kameroiden peittäminen :naura:

:naura:
Varmaan näin. Siihen voi kyllä luottaa että jokin menee pieleen aina näissä ymmärtämisissä.
Tai tässä ei kyllä mennyt :tjaa: Nehän siis puhuivat ääneen peittämisestä vaikka kyse oli piilottamisesta ja silti peittivät sillä kelmulla :tjaa:
Eivät siis ymmärtäneet sanaa peittäminen vai :tjaa:
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja playtupus » 04.09.2019 07:04

Nelliski kirjoitti:
playtupus kirjoitti:Ei kai se nälkäisyys ole oleellista viihteen kannalta, minusta tuntuu enemmänkin niin että jos on kerrottu että saatte ruokaa tiettynä aikana ja sitten joku syö kaiken heti niin ei siitä tällaisessa formaatissa pidä palkita sillä että tuodaan ruokaa kuitenkin :tjaa:

No ei tietenkään mutta mä veikkaan että vaikka niiden tehtävä onnistuu niin ne ei viikkoa syö yhtä yltäkylläisesti kun mitä tän ekan viikon koska ne haluaa joka tapauksessa ostaa budjetillaan muutakin kun perus ruokatarpeita. Että kyllä se nälkävalitus on tulossa kävi miten vaan ja ite en sitä odota yhtään innolla.

Tarinakin esimerkiksi tuntuu olevan jääkapilla toistuvasti, saas nähdä miten käy jos siellä ei ookaan kuin valo ja kivettynyttä perunamuusia :aha:
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 04.09.2019 07:09

playtupus kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:

Tarinakin esimerkiksi tuntuu olevan jääkapilla toistuvasti, saas nähdä miten käy jos siellä ei ookaan kuin valo ja kivettynyttä perunamuusia :aha:

No mä toivon että Tarina ei ens viikolla ole enää talossa.
Nelliski

EdellinenSeuraava

Paluu Tehtävät 2019