lethe kirjoitti:Krisu puhuu taas hiilinieluista ja siitä että ihmisten pitäis ostaaa joutomaata ja kasvattaa puita, Mun mielestä aika jännää kun hän tätä mieltä on siis oikeasti tästähän Tarina ois tykännyt , eivät tainneet puhua aiheesta ikinä.

Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Krisu puhuu taas hiilinieluista ja siitä että ihmisten pitäis ostaaa joutomaata ja kasvattaa puita, Mun mielestä aika jännää kun hän tätä mieltä on siis oikeasti tästähän Tarina ois tykännyt , eivät tainneet puhua aiheesta ikinä.
OT, mutta eiks Krisu puhunu tätä samaa juttua ekalla viikollakin? Vai oliko se Tarina?

Enklu kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Krisu puhuu taas hiilinieluista ja siitä että ihmisten pitäis ostaaa joutomaata ja kasvattaa puita, Mun mielestä aika jännää kun hän tätä mieltä on siis oikeasti tästähän Tarina ois tykännyt , eivät tainneet puhua aiheesta ikinä.
OT, mutta eiks Krisu puhunu tätä samaa juttua ekalla viikollakin? Vai oliko se Tarina?
Juu, on puhunut Tarinalle ja joka ainoalle muulle tuolla. Monesti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa