Päivä 27 (27.9.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 27 (27.9.2019)

ViestiKirjoittaja Kronos » 27.09.2019 12:04

Milla tuli paikalle,
Hemmi kysyy Millalta, että mitä veikkaat että tänään on kunnon bileet.
Millasta olisi kiva, mutta ei kyllä usko, kun on luultu jo niin monta kertaa.
Haluais kuitenkin kunnon bileet, musiikkia ja muuta.
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 27.09.2019 12:06

Muualla talossa yleisesti näyttäisivät siivoilevan kovasti paikkoja.
Ville kiillottanut keittiön jo uuteen uskoon,
Kantelevat roskia ja imuroivat.
(OT: en tiedä onko käsky tullut, mutta siivouspäivä noin yleisesti siis)...
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 27.09.2019 12:10

Kronos kirjoitti:Mira ja Jukka varsin yllätti tässä keskustelullansa ja mielenkiinnollansa paljon.
Ja Tarina kyllä kertoi aiheesta todella hyvin.
Anu:kin kysyi hyviä "tyhmiä" kysymyksiä kun ei oikein osaa edes ymmärtää miten voi tuntea olevansa väärässä kehossa.

Krisukin kuunteli hetken ja poistui samantien totesi vaan: Sorry tää on mulle liian raskas keskustelu aamusta.

Siis hyvä keskustelu kyllä ehdottomasti.

Oli tosi hyvä keskustelu. Vaikka inhoan Miraa, niin nyt pisteet nousi, kun osas tosi asiallisesti ja kunnioittavasti keskustella, vaikka muunsukupuolisuus ei mene hänen järkeensä. Sen sijaan Anun kommentit kuulosti mun korvaan tosi epäkunnioittavilta ja lapsellisilta. Esim. "Joo mä nyt päätän että oon dinosaurus" tms. Eiks hän osaa keskustella? Ku rupesin tässä miettimään, niin enpä muista kuulleeni kunnollisia keskusteluun osallistumisia häneltä.

Talossa siivoillaan ahkerasti.
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.09.2019 12:23

Huhupuhe kirjoitti:
Kronos kirjoitti:Mira ja Jukka varsin yllätti tässä keskustelullansa ja mielenkiinnollansa paljon.
Anu:kin kysyi hyviä "tyhmiä" kysymyksiä kun ei oikein osaa edes ymmärtää miten voi tuntea olevansa väärässä kehossa.

Krisukin kuunteli hetken ja poistui samantien totesi vaan: Sorry tää on mulle liian raskas keskustelu aamusta.

Oli tosi hyvä keskustelu. Vaikka inhoan Miraa, niin nyt pisteet nousi, kun osas tosi asiallisesti ja kunnioittavasti keskustella, vaikka muunsukupuolisuus ei mene hänen järkeensä. Sen sijaan Anun kommentit kuulosti mun korvaan tosi epäkunnioittavilta ja lapsellisilta. Esim. "Joo mä nyt päätän että oon dinosaurus" tms. Eiks hän osaa keskustella? Ku rupesin tässä miettimään, niin enpä muista kuulleeni kunnollisia keskusteluun osallistumisia häneltä.

On kyllä vähän kaksjakoiset mielipiteet Anusta vaikka välillä olen pitänytkin. Tulee mieleen se keskustelu varmaan ekalta tai tokalta viikolta kun puhuivat Trumpista puhuivat ja kaikki nyt oikeasti oli sitä mieltä että se on täysi idiootti. Anu siihen että että osa varmasti median luomaa ja että antaa väärän kuvan ihmisestä , hyvä pointti oikeasti yleisellä tasolla .. mutta Trumpin suhteen ei pidä paikkaansa koska hän osaa itsestään idiootin tehdä somen avulla ilman median mustamaalausta..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.09.2019 12:27

Tarina ilmeisesti haluis siivota enempi mutta kun muut tekee niin ei mahdu sekaan..onhan toi toi varmaan tottakin..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 27.09.2019 12:30

lethe kirjoitti:
Huhupuhe kirjoitti:

On kyllä vähän kaksjakoiset mielipiteet Anusta vaikka välillä olen pitänytkin. Tulee mieleen se keskustelu varmaan ekalta tai tokalta viikolta kun puhuivat Trumpista puhuivat ja kaikki nyt oikeasti oli sitä mieltä että se on täysi idiootti. Anu siihen että että osa varmasti median luomaa ja että antaa väärän kuvan ihmisestä , hyvä pointti oikeasti yleisellä tasolla .. mutta Trumpin suhteen ei pidä paikkaansa koska hän osaa itsestään idiootin tehdä somen avulla ilman median mustamaalausta..

Aika sama itselläkin, toisaalta yrittää pitää siitä, mutta jotain tällaista omituista aina kävelee vastaan. Tuossakin keskustelussa kysymykset Anulta oli hyviä, mutta ne oli hyviä juuri siksi kun ne oli sellaisia hölmöjä lapsenomaisia (joita olisi odottanut tosiaan joltain esiteiniltä kuulevansa).
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.09.2019 12:34

Nyt opettavat Helmeriä tekemään petiä Anulle, Ilmeisesti Anu haluaa että peitto oo kunnolla pussilakanan sisällä ettei yläkroppa kuumene liikaa .. Tosi outoa sanoo Mirakin vähän tylyyn sävyyn josta en tykkää , mutta on toi vähän outoa ...
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 27.09.2019 12:39

Kevinin tapa laittaa peittopussi se vasta omituista onkin.
Muut nauraa räkättää kun Kevin "vie" peiton pussin sisälle...

Kuva
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.09.2019 12:56

Anu varmaan tunnin imuroinut kohta, muut makkarissa suunnittelevat tupakalle menoa..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 27.09.2019 13:07

Suunittelevat jonkinnäköistä loukkua/ansaa nähdylle rotalle , ilmeisesti Kimmokin nähnyt eilen viimeksi . Kevin Ei halua osallistua koska ihmisillä pakkomielle väkivaltaan.
Jukka huutaa (läpällä) : Sä oot tässä mukana Kevin niinkun kaikki muutkin.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Talossa tapahtuu 2019