Päivä 21 (21.9.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 21 (21.9.2019)

ViestiKirjoittaja Nelliski » 21.09.2019 09:40

zake kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:
zake kirjoitti:Ville on pihalla ja puhelee itsekseen. Minä en katso kyseistä toimintaa yritykseksi ottaa yhteyttä talon ulkopuolelle, koska Ville juttelee korvien välissä olevalle sivupersoonalleen. :reps:

Mistäs sen tietää kenelle se sitä omakeksimäänsä kieltä juttelee? Mua on häirinnyt se alusta asti ja oon vaan sit ajatellut että ehkä tuo sääntö on muutettu.

Säännöt tulivat taloon juuri äsken ja kyseinen sääntö on numero 6. "Minkäänlainen kommunikointi ulkomaailmaan tai sen yrittäminen on kielletty."

Niin, siksi minä tuota sattumalta tänään ihmettelinkin että mites tuo menee yhteen sen säännön kanssa kun Ville voi keksimällään kielellä viestiä kenelle vain mitä vain. Ja muutenkin ne sen saarnat on saarnoja ulkopuolelle, yleisölle, ei hänelle itselleen vaikka kuinka niin väittää.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Enklu » 21.09.2019 09:40

Nelliski kirjoitti:
zake kirjoitti:Ville on pihalla ja puhelee itsekseen. Minä en katso kyseistä toimintaa yritykseksi ottaa yhteyttä talon ulkopuolelle, koska Ville juttelee korvien välissä olevalle sivupersoonalleen. :reps:

Mistäs sen tietää kenelle se sitä omakeksimäänsä kieltä juttelee? Mua on häirinnyt se alusta asti ja oon vaan sit ajatellut että ehkä tuo sääntö on muutettu.

Siinä Janne Virtasen haastattelussa oli että kielillä saa puhua ja että tiedonvälitystä ei tapahdu varsinkaan kahteen suuntaan, Ville tosin lienee tästä eri mieltä :aha:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/miksei-talossa-ole-bileita-miksi-olohuoneessa-saa-nukkua-big-brotherin-paaohjaaja-vastaa-katsojien-kysymyksiin
Enklu
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 21.09.2019 09:44

Enklu kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:

Siinä Janne Virtasen haastattelussa oli että kielillä saa puhua ja että tiedonvälitystä ei tapahdu varsinkaan kahteen suuntaan, Ville tosin lienee tästä eri mieltä :aha:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/miksei-talossa-ole-bileita-miksi-olohuoneessa-saa-nukkua-big-brotherin-paaohjaaja-vastaa-katsojien-kysymyksiin

Juu niinhän se sano, ehkä Ville on sit opettanu sen kielensä niille ennen kauden alkua ni tietävät mitä se puhuu koska muutenhan edes pääohjaaja Virtanen ei voi sitä tietää :naura:
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 21.09.2019 09:47

Milla haluaa pukeutua Kevinin vaatteisiin tänään. Noilla toimii toi pyykkihuolto kyllä oudosti kun eilenkin Kevin ja Milla vaan on vieneet vaatteen sen sängylle kenen on aatelleet vaatteen olevan :naura: Pikkusen helpompi vois olla jos jokainen vaan viitsis ne omansa keräillä kun tulevat kuivurista.
Nelliski

ViestiKirjoittaja zake » 21.09.2019 09:49

Enklu kirjoitti:Siinä Janne Virtasen haastattelussa oli että kielillä saa puhua ja että tiedonvälitystä ei tapahdu varsinkaan kahteen suuntaan, Ville tosin lienee tästä eri mieltä :aha:

Thomas Szasz: If you talk to God, you are praying; If God talks to you, you have schizophrenia.
Viimeksi muokannut zake päivämäärä 21.09.2019 09:50, muokattu yhteensä 1 kerran
zake
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Enklu » 21.09.2019 09:49

Nelliski kirjoitti:Milla haluaa pukeutua Kevinin vaatteisiin tänään. Noilla toimii toi pyykkihuolto kyllä oudosti kun eilenkin Kevin ja Milla vaan on vieneet vaatteen sen sängylle kenen on aatelleet vaatteen olevan :naura: Pikkusen helpompi vois olla jos jokainen vaan viitsis ne omansa keräillä kun tulevat kuivurista.

Muutenkin meinasi unohtua vika koneellinen varastohuoneeseen, oli varmaan niin kiireinen päivä eilen :hihihi:
Enklu
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 21.09.2019 09:50

Nelliski kirjoitti:Milla haluaa pukeutua Kevinin vaatteisiin tänään. Noilla toimii toi pyykkihuolto kyllä oudosti kun eilenkin Kevin ja Milla vaan on vieneet vaatteen sen sängylle kenen on aatelleet vaatteen olevan :naura: Pikkusen helpompi vois olla jos jokainen vaan viitsis ne omansa keräillä kun tulevat kuivurista.

Kiva Nellisk kun oot taas päivittelemässä :jipii:
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 21.09.2019 09:55

Janne Virtanen vastasi kun häneltä kysyttiin tuosta Villen ulkomaailmaan viestittelystä rukoilun muodossa että heidän nähdäkseen hän ei viestittele kenenkään kanssa (vai mikä se sanamuoto nyt olikaan) :tjaa:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 21.09.2019 09:55

Eevis lukee sääntöjä, ilmeisesti aiemmatkin säännöt ovat tutut koska tietää kertoa että juonitteluun liittyvä sanamuoto on vaihdettu, tarkennettu. Spekuloivat Jukan kanssa sitten mitä saa sanoa ja koska, saako ihmistä mollata ja saako kysyä mitä puoluetta äänestät kesken nimeämisten. Jukka miettii sitten voiko jopa "veget veks" olla juonittelua.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 21.09.2019 09:58

Kimmo tulee olkkariin jossa on vain Eevis, kysyy että missähän muut ovat kun keittiössä, makkarissa eikä ulkonakaan ole ketään. (Ovat varmaan kadonneet sinne olemattomaan kakkosstriimiin :sosad: ) Kyselee sitten Eeviksen opiskeluista ja Eeviksen sääntöjen luku keskeytyy jälleen.
Nelliski

EdellinenSeuraava

Paluu Talossa tapahtuu 2019