Kronos kirjoitti:Taas se Krisu selittää, että aina joku pahoittaa mielensä...(OT: Eli vika ulkoistetaan itsestään ulos, muiden vika)

Anukka kirjoitti:Kronos kirjoitti:Taas se Krisu selittää, että aina joku pahoittaa mielensä...(OT: Eli vika ulkoistetaan itsestään ulos, muiden vika)
Tätähän se aina jankkaa

lethe kirjoitti:Mä en tiedä miks puolustan Krisua , mutta kyllähän ne nyt vähän mieltänsä tuntu pahoittavan ... Onko tää nyt siitä kyse mitä termejä käytetään..

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Mä en tiedä miks puolustan Krisua , mutta kyllähän ne nyt vähän mieltänsä tuntu pahoittavan ... Onko tää nyt siitä kyse mitä termejä käytetään..
Jälleen kerran ainoa joka on pahoittanut mielensä on Kristian.

Nelliski kirjoitti:Jukka koittaa selittää tehtävänannosta, Krisun mielestä tehtävänanto oli siis olla mulkku koska ei oo koskaan ollut kivaa keisaria. Mutta eihän se ollut, tehtävänanto oli hyvin lyhyt ja yksinkertainen ja se vaan kihahti hattuun mutta ei pysty sitä nyt myöntämään. Jukka ymmärtää auktoriteettiasemaa kyllä paljon paremmin kuin Kristian, selittää että Krisu itse valitsi lähteä toteuttamaan tehtävää alistamalla muita.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa