Fraulein Gee kirjoitti:Ai niin, ja kiitokset teille ihanat, jotka päivititte nimeämiset tänne.
Minäkin kiitän

Fraulein Gee kirjoitti:Ai niin, ja kiitokset teille ihanat, jotka päivititte nimeämiset tänne.

Silti kuulemma förbi,kielletty sana.Zero kirjoitti:Ite en edes tiedä mitä moinen tarkoittaa. Google sanoi hiivaleipä.

Fraulein Gee kirjoitti:
Ite ihmettelen, ettei kukaan haistanu Krisun hengityksestä olut/alko huuruja.

Fraulein Gee kirjoitti:Eevis puhui pitkään esim. jenkkien BBstä ja strategioista yleisesti, nyt taas puhuu tän talon nimeämisestä ns. yleisellä tasolla.![]()
Mä tavallaa tykkään tosta Eeviksestä kun se selittää tiukan analyyttisesti, joskin monisanaisesti.
Narinan monisanaisuus on minä minä minä ja mun tunteet.
Nyt pohtivat Krisun PK-käyntejä ja juomista. Narina ei ymmärrä miks Krisu saanu jouda, mitä viihdearvoo sillä muka on.![]()
Ite ihmettelen, ettei kukaan haistanu Krisun hengityksestä olut/alko huuruja.
ei oiken ymmärrä BB:n ideaa! 

lesmi kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Ai niin, ja kiitokset teille ihanat, jotka päivititte nimeämiset tänne.
Minäkin kiitän

että harvemmin puhutaan transmiehistä...
) Ja koska transnaiset ovat naisia, heidän pitää siis päästä mm. naisten vessoihin, pukuhuoneisiin, turvakoteihin, osallistua naisten urheiluun jne. Tuo jos mikä on kulttuurillista omimista!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa