Sidle2 kirjoitti:Onko tuo keittiössä kököttävä R2D2 liesituulettimen korvike
R2D2!
Mä mietinkin, miks se on niin tutun näkönen. 
Sidle2 kirjoitti:Onko tuo keittiössä kököttävä R2D2 liesituulettimen korvike
Mä mietinkin, miks se on niin tutun näkönen. 

Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa
Yhtä asiaa pyytäisin ja se ois se että tää todella alatyylinen "lempinimi" jota internetin lokakaivoissa viljellään voitais pitää täältä pois? Minä oon sen verran kukkahattutäti että en pidä tota hauskana eikä oo intressejä keskustella semmosessa ilmapiirissä missä tuo on käytössä.

Huhupuhe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa
Yhtä asiaa pyytäisin ja se ois se että tää todella alatyylinen "lempinimi" jota internetin lokakaivoissa viljellään voitais pitää täältä pois? Minä oon sen verran kukkahattutäti että en pidä tota hauskana eikä oo intressejä keskustella semmosessa ilmapiirissä missä tuo on käytössä.
Täysin samaa mieltä. Naurettavan lapsellista käyttää tollasta nimitystä kenestäkään asukkaasta. Sen verran voitais täällä olla aikuisia

Enklu kirjoitti:Luullakseni oikea taulukko mikäli oikein laskin
Tarina 10
Ville 7
Eevis 5
Krisu 4
Tupu 3
Jukka 3
Mira 2
Kevin 1
Milla 1
Sai pisteitä 6 eri asukilta: Anu, Krisu, Jukka, Mira, Kimmo ja Hemmi. Onhan tuo ollu nähtävissä siitä, miten noi ryhmäytyy tuolla.

Fraulein Gee kirjoitti:Ai niin, ja kiitokset teille ihanat, jotka päivititte nimeämiset tänne.

Eevis puhuu taktitoinnista yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa