jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa

Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa
Yhtä asiaa pyytäisin ja se ois se että tää todella alatyylinen "lempinimi" jota internetin lokakaivoissa viljellään voitais pitää täältä pois? Minä oon sen verran kukkahattutäti että en pidä tota hauskana eikä oo intressejä keskustella semmosessa ilmapiirissä missä tuo on käytössä.

playtupus kirjoitti:Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa
Yhtä asiaa pyytäisin ja se ois se että tää todella alatyylinen "lempinimi" jota internetin lokakaivoissa viljellään voitais pitää täältä pois? Minä oon sen verran kukkahattutäti että en pidä tota hauskana eikä oo intressejä keskustella semmosessa ilmapiirissä missä tuo on käytössä.
Ei mielestäni huono pyyntö.
(sorry, ihan todella 

Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa

jagr kirjoitti:Nelliski kirjoitti:jagr kirjoitti:Ville noista vois vielä jäädä 1 viikoksi.Eeva-leena ulos nyt ku mahis.Narina tulee olemaa häädössä toivottavasti joka viikko.Tää on kyllä paha,kaikki joutas hyphyyn...Luotan että Hiivis lähtee.Muuten Hiivistä ei saa ulos ku paareilla kantamalla kun selkä kramppaa
Mistäs se shandaali puristaa?Nytkö nelli pahotti mielensä?Ymmärrän yskän,mutta käsittääkseni Suomessa vielä sananvapaus.Älä Nelli ota niin vakavasti,täällä käsitellään asukkaita vielä silkkihansoin verrattuna muualla.

playtupus kirjoitti:Sananvapaus ei ole tässä yhteydessä oleellista. Sananvapaus ei tarkoita että saa sanoa mitä tahansa, vaan siihen sisältyy myös vastuu sanomisen sisällöstä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa