Asiaksasta en muista mutta kampaus on 70 luvulta Krisulla.playtupus kirjoitti:Mä en voi mitään sille että naurattaa toi Kristian kun näyttää taas siltä että se on Reinikaisesta sen huoltamon asiakas.

jagr kirjoitti:Asiaksasta en muista mutta kampaus on 70 luvulta Krisulla.playtupus kirjoitti:Mä en voi mitään sille että naurattaa toi Kristian kun näyttää taas siltä että se on Reinikaisesta sen huoltamon asiakas.

playtupus kirjoitti:jagr kirjoitti:Asiaksasta en muista mutta kampaus on 70 luvulta Krisulla.playtupus kirjoitti:Mä en voi mitään sille että naurattaa toi Kristian kun näyttää taas siltä että se on Reinikaisesta sen huoltamon asiakas.
En minäkään tarkkaan mutta tolla habituksella on helppo kuvitella Krisu sinne.

Totta,olihan virtasen juttu lehessä varmaa viikko enne alku.Noi ollu korkeintaa sunnuntain hotellissa some pannassa.Nelliski kirjoitti:Vähän ihmetyttää onko noi kukaan lukenut kautta edeltävää uutisointia vai eivätkö vain usko siihen kun kova usko on että kyllä täällä bileitä tulee ja kunnolla alkoa, ens viikolla varmasti jo kun tällä kertaa vaan katotaan vähän mitä kaks bissee tekee. Krisu ei usko että kukaan jaksaa edes katsella ohjelmaa ilman kännidraamaa. Hemmi käy välillä poikayst.. siis BB:n luona.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa