Päivä 55 (25.10.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 55 (25.10.2019)

ViestiKirjoittaja Nelliski » 26.10.2019 06:32

lethe kirjoitti:Pointti on siinä että näin ne viime bileet loppuun asti jolloin Villellä oikeasti meinas hermot mennä, siitä pointsit hänelle että nyt ei mennyt. En vaan ymmärrä tuota juttua etää Villeä tarvii sen takia alkaa kehumaan että muut mokaa.

En ihan ymmärrä miks mielipiteitä noin muutenkaan pitäis kauheesti perustella mutta omasta mielestä Ville veti koko viikkotehtävän hyvin eikä ärsyttänyt mua läheskään niin paljon kun edellisillä viikoilla, Villen hyvä ja reilu asenne korostu muiden perseilyn takia tottakai mutta eniten se itsellä on ollut nousussa sen takia että toi taloon jotain muutakin energiaa kun valitusta, uhriutumista ja loputonta hauskavitsivain-jankkausta :tjaa:
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas

Re: Päivä 55 (25.10.2019)

ViestiKirjoittaja lethe » 26.10.2019 09:57

Nelliski kirjoitti:
lethe kirjoitti:Pointti on siinä että näin ne viime bileet loppuun asti jolloin Villellä oikeasti meinas hermot mennä, siitä pointsit hänelle että nyt ei mennyt. En vaan ymmärrä tuota juttua etää Villeä tarvii sen takia alkaa kehumaan että muut mokaa.

En ihan ymmärrä miks mielipiteitä noin muutenkaan pitäis kauheesti perustella mutta omasta mielestä Ville veti koko viikkotehtävän hyvin eikä ärsyttänyt mua läheskään niin paljon kun edellisillä viikoilla, Villen hyvä ja reilu asenne korostu muiden perseilyn takia tottakai mutta eniten se itsellä on ollut nousussa sen takia että toi taloon jotain muutakin energiaa kun valitusta, uhriutumista ja loputonta hauskavitsivain-jankkausta :tjaa:

No ei tietysti tarvis, siinä oikeassa, mutta mukava niitä silti kuulla sen takiahan täällä palstalla jutellaan. Vähän väärä ketju tämä ehkä siihen oli. :oops: Mulla jäi vähän hämäräksi mistä nuo Ville noususssa jutut johtui ja oletin sen johtuvanvain tuosta kun muut laskussa koska mun mielestä Ville ei ole ollut sen parempi ollut tällä viikolla kun aiemminkaan.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

Edellinen

Paluu Talossa tapahtuu 2019