lethe kirjoitti:Mikähän oli taustalla, BB kävi kai fiksaamassa ehkä jotain . Vielä niin väsyneitä ettei juttu edes kulje.

Hekku kirjoitti:
Mä uskon että Villee ei häädetty vaan isoveljen kanssa sopivat ertä lähtee kotiin... ei varmaan edes halunnut voittaa, vaan tuo julistus oli sille tärkeempää![]()
Tämmönen yhteensattuma vaan ei ole mahdollista/todennäköinen

lethe kirjoitti:Hekku kirjoitti:
Mä uskon että Villee ei häädetty vaan isoveljen kanssa sopivat ertä lähtee kotiin... ei varmaan edes halunnut voittaa, vaan tuo julistus oli sille tärkeempää![]()
No nuo samat prosenttilukemat ei mitään todista paitsi sen että jos se ois fixattu niin tyhmiä ihmisiä ollut siellä tekemässä. Se että äänestys on ollut tasainen johtuu sen luonteesta että väliaikatietoja näytetään . Silti yllättävää että noin tiukille mennyt mutta ei mitään syytä salaliittoteorioille..

Hekku kirjoitti:lethe kirjoitti:Hekku kirjoitti:
No nuo samat prosenttilukemat ei mitään todista paitsi sen että jos se ois fixattu niin tyhmiä ihmisiä ollut siellä tekemässä. Se että äänestys on ollut tasainen johtuu sen luonteesta että väliaikatietoja näytetään . Silti yllättävää että noin tiukille mennyt mutta ei mitään syytä salaliittoteorioille..
En mä sillä että Ville mun suosikki olis ollu, ihmisten rahnojen takia vaan ajattelen, että hukkaan menevät kun tulos on jo valmiiksi päätetty... joka kaudella sama homma

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa