playtupus kirjoitti:Eipä niitä varmasti vielä ole tarvittavaa määrä.
Kyl niillä varmaan on. Kun ekana päivänä oli n. 20kg, eilen n. 40kg ja tänään on vähintään jo yhtä paljon ku eilen

playtupus kirjoitti:Eipä niitä varmasti vielä ole tarvittavaa määrä.

Enklu kirjoitti:playtupus kirjoitti:Eipä niitä varmasti vielä ole tarvittavaa määrä.
Kyl niillä varmaan on. Kun ekana päivänä oli n. 20kg, eilen n. 40kg ja tänään on vähintään jo yhtä paljon ku eilen

lethe kirjoitti:Täytyy sanoa että koosteita katsonut varmaan vähemmän kun minään aikasempana vuotena, ennen taisin katsoa ne extrat mutta silloinkaan koosteita paljoa katsellut.

Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Täytyy sanoa että koosteita katsonut varmaan vähemmän kun minään aikasempana vuotena, ennen taisin katsoa ne extrat mutta silloinkaan koosteita paljoa katsellut.
Minä katson kaikki. En pysyis yhtään perillä jutun juonesta jos en katsoisi, vaikka luen täältä kaikki viestit ja vaik oisin tuntikausia kattonu 24/7 niin joka kerta siellä koosteessa tulee uusia juttuja tai tajuan asioiden yhteyksiä. Ehkä oon vaan uuno blondi, ku en älyä ilman koosteita missä mennään

Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:Täytyy sanoa että koosteita katsonut varmaan vähemmän kun minään aikasempana vuotena, ennen taisin katsoa ne extrat mutta silloinkaan koosteita paljoa katsellut.
Minä katson kaikki. En pysyis yhtään perillä jutun juonesta jos en katsoisi, vaikka luen täältä kaikki viestit ja vaik oisin tuntikausia kattonu 24/7 niin joka kerta siellä koosteessa tulee uusia juttuja tai tajuan asioiden yhteyksiä. Ehkä oon vaan uuno blondi, ku en älyä ilman koosteita missä mennään

Jamppa kirjoitti:https://www.bigbrother.fi/kilpailut/ovatko-asukkaat-ansainneet-bileet/?fbclid=IwAR2ySHDoSV-ncNJUkGsuyUl56JFh7iwFidcp_Nf83__KuP5i7KvvcYTE1q0
Siitä äänestämään![]()
Eli ovatko asukkaat ansainneet bileet vai ei.

Kronos kirjoitti:Jamppa kirjoitti:https://www.bigbrother.fi/kilpailut/ovatko-asukkaat-ansainneet-bileet/?fbclid=IwAR2ySHDoSV-ncNJUkGsuyUl56JFh7iwFidcp_Nf83__KuP5i7KvvcYTE1q0
Siitä äänestämään![]()
Eli ovatko asukkaat ansainneet bileet vai ei.
Noit bileitä on kyllä jatkuvasti. Voisivat välissä olla ilmankin

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa