Häätölähetys 8.9.19

Vuoden 2019 Big Brotheriin liittyvä keskustelu.

Re: Häätölähetys 8.9.19

ViestiKirjoittaja fairbanks81 » 09.09.2019 07:07

Nelliski kirjoitti:Eikös Ellu sanonut että Ville valitsee itse toisen vai kaksi muuta seuralaista sviittiin, ottaispa Turinan ja Miran niin sais ihan täyden rauhan niistä.

Nuo ois kyllä kans hyvät vaihtoehdot. :hihihi: Tosin mua kyllä kiinnoistais sen verran mitä tapahtuis että katsoisin myös heitä kun Turinasta pidän. :naura: :huisku:
"Leave one wolf alive and the sheep are never safe."
fairbanks81
Tokan viikon asukas
Tokan viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 09.09.2019 07:42

fairbanks81 kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:Eikös Ellu sanonut että Ville valitsee itse toisen vai kaksi muuta seuralaista sviittiin, ottaispa Turinan ja Miran niin sais ihan täyden rauhan niistä.

Nuo ois kyllä kans hyvät vaihtoehdot. :hihihi: Tosin mua kyllä kiinnoistais sen verran mitä tapahtuis että katsoisin myös heitä kun Turinasta pidän. :naura: :huisku:

No mut sehän oiskin just paras kun jokainen vois valita kumpaa porukkaa katsoo. Saa nähdä mihin Ville päätyy, valitseeko oman mukavuuden kautta vai esittääkö laupiasta ja ottaa mukaan esim loukkaamansa Millan koska on antanut anteeksi Millan ilkeät sanat.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 09.09.2019 18:04

"jälkeenjääneenä" en voi ymmärtää miksi toi Narina sai jatkon. Emman kuvittelisin nytkin olevan risteilyllä mukavana siivoojaeukkona joka saisi meihin hymynkareen suupieleen, ettei jopa nauranpyrhkähdyksiä. Mitä tekee Narina? Omii Kevinin, joka ilman Narinaa olisi mahtava persoona muiden joukossa. Olette kummallisia äänestäjiä kun haluatte itseänne ärsyttää ettekä osaa pitää hauskaa hyvän porukan kanssa. silti :hali: kaikille.
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja jagr » 10.09.2019 12:24

https://www.stara.fi/2019/09/09/huijaus ... a/.HEH,oli pakko saada Narina jäämään taloon.
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

Edellinen

Paluu Big Brother 2019