lethe kirjoitti:Vaikuttaa niin harmittomalta symppikseltä kun ei oikeastaan mitään muuta kuvaa oo kun onnenpyörästä

playtupus kirjoitti:lethe kirjoitti:Vaikuttaa niin harmittomalta symppikseltä kun ei oikeastaan mitään muuta kuvaa oo kun onnenpyörästä
Totta, minä näin sen vast'ikään kymppitonnissa, muuten ei muistikuvia.

lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lethe kirjoitti:Vaikuttaa niin harmittomalta symppikseltä kun ei oikeastaan mitään muuta kuvaa oo kun onnenpyörästä
Poikani katsoi pienenä onnenpyörää (istui lattialla telkun eessä kuin tatti) mutten muista kuka sitä juonsi,olikohan se toi

playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lethe kirjoitti:Vaikuttaa niin harmittomalta symppikseltä kun ei oikeastaan mitään muuta kuvaa oo kun onnenpyörästä
Poikani katsoi pienenä onnenpyörää (istui lattialla telkun eessä kuin tatti) mutten muista kuka sitä juonsi,olikohan se toi
Vai Kim Floor

lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:lethe kirjoitti:Vaikuttaa niin harmittomalta symppikseltä kun ei oikeastaan mitään muuta kuvaa oo kun onnenpyörästä
Vai Kim Floor
Ei stana samu niin vanha sentäs oo. Tänään 28v

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa